ketvirtadienis, rugsėjo 8

Tik draugai

Vieną vakarą kalbam telefonu,pasakojamės ką veiksim kitą dieną ir panašiai. Mano mokykloje sekančią dieną turėjo vykti diskoteka. Jis nutilo,o aš kuisdamasi spintoje garsiai galvojau ką rengtis.
-Į diskoteką? - paklausė jis.
-Ne,šiaip. Nespėsiu diskotekon,reikalų daug ir panašiai.
Kurį laiką jis patylėjo,o aš toliau sau vapėjau.
-Žinai,nenorėčiau,kad susirastum vaikiną..
Tai mane kiek nustebino,bet pamaniau,kad dėl to,jog nebegalėtumėm taip atvirai bendrauti,bet visgi paklausiau "kodėl?"
-Nes pradėjai patikti labiau nei draugė.
Šito nesitikėjau. Pasimečiau,galvoje viskas susimaišė,rodės,nėra tinkamų žodžių,kad atsakyti jam.
-O gal klystu. Nežinau.. Bet prisirišau.
Jaučiau šypseną jo balse.
-Aš irgi. - pratariau nusišypsojus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą