pirmadienis, spalio 27

Du metai. Mintys

Du metai. Nei daug, nei mažai.
Baigta pusė studijų. Dveji metai pragyventa svetimame mieste, kuris pamažėle tapo savas. Būta visko. Ir pykčio, ir džiaugsmo, ir pasimetimo akimirkų... Mylėta daugiau nei šiuos du metus. 
Dvejus metus nerašiau. O vėl rašyti pastūmėjo paprastas komentaras, jog mano rašymo stilius geras. Lengvas skaityti. Plaukiantis lyg upė. Pirmą kartą išgirdau teigiamą komentarą iš žmogaus, kuris rodos moka tik kritikuoti ir išjuokti.
Išgirdus šiuos žodžius nejučia prisiminiau, kaip gera būdavo rašyti. Kaip gera išsilieti ant popieriaus lapo, kaip po to lengva širdžiai ir sielai. Sugrįžo mano mūzos iš Kanarų. Juk sakiau, kad grįš.
Tiek daug visko pradėta. Romanai. Nebaigtos novelės. Begalės juodraščių su išbraukytais žodžiais bei sakiniais. Daug daug noro, bet be galo mažai laiko. O jo rasti norisi.
Kaip sunku laiko atrasti sau. Dar sunkiau jo atrasti kūrybai. Visą jį mažais samteliais išsemia studijos.
Rašau užrašinėn pasislėpusi per paskaitas. Per pertraukas. Autobuse pakeliui namo.
Naktį užklupusias mintis pasižymiu telefone, nes žinau, kad ryte nieko nebeprisiminsiu. Juk niekada neprisimenu. O tokios genialios mintys lieka užmirštos, jog apmaudu prabudus...
Privalau įgyvendinti savo norą. Ne dėl kitų, tačiau dėl savęs. Dabar labiau nei bet kada anksčiau jaučiu, kad galiu tai padaryti. Ir žinau, kad man to reikia. Tereikia tik laiko.
Ir pagaliau jaučiu, kad rašyti galiu ne tik tada, kai man skauda, kai man negera, kai ilgu. Dabar galiu rašyti kada tik noriu. Štai kokią dovaną lauktuvių man pargabeno mano mūzos. Džiugu!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą